Vaskevogn for skinner |
Post Reply |
Author | |
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 desember 2005 at 20:57 |
Hei, søkte på temaet skinnerensing, men fant ikke det jeg var ute etter, så jeg tar sjansen på å starte en ny tråd: Hvilke anbefalinger og erfaringer har folk med bruk av skinnerensevogner? Har tenkt å kjøpe meg en ny slik, etter at min gamle roco-utgave begynner å bli utslitt. Hva finnes på markedet, og hva er å anbefale? Hilsen Ben-Sigvald |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Her finnes en variant fra Trix. På denne linken kan du se noen andre varianter, men dersom du ikke kjører amerikansk, må du kanskje bytte kobblinger først. Her er en annen variant. Jeg mener jeg har sett "pusseklosser" til å feste på akslingene fra NOCH, men kalere i skrivende stund ikke finne noen link. |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |