Jernbane i sort og hvitt |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 februar 2007 at 16:44 |
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, veldig kult med litt annerledes bilder av kjente motiver. Synes det ble en bra stemning i bildene, spesielt det nederste. Ben |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott Gøyalt å se tog-bilder utenom det vanlige Edited by Andreas - 24 februar 2007 at 17:15 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Masse flott her! Syns det bildet med hunden var fantastisk stilig!
|
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mange takk alle!
Hunden satt der alene og nærmest ba om å bli fotografert, og en bit av kyllingen jeg spiste av... Og hele scenen var ganske fin. Spesielt med de som stanset og slo av en prat midt i pendlerløypa gjennom Østbanehallen. Alle bildene ble forøvrig tatt på en liten Oslotur i går ettermiddag.... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Var du innom Oslo Modelljernbanesenter...?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Nei ble ikke det da Var med en venninne som ikke deler min interesse...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er da vel intet hinder? Har hatt med meg mange veninner på Hobbyland i Bergen Faktisk hadde jeg med meg 2 veninder og så på busser på GAIA"s avdeling på Nyborg en gang... Ikke no" problem det, de syns det var artig faktisk! |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe det er ikke mer enn en uke siden du var der sist da Carl-F |
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Nei var ikke det, så behovet var ikke stort nok til å pine mine medmennesker... Drog henne gjennom endel platebutikker da, måtte torturere liit
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Alltid gøy å se jenters reaksjon når man forteller man at man driver med MJ og andre "sære" interesser (i mitt tilfelle lastebiler) Men som regel vener dem seg til at man er litt "rar"
Edited by Andreas - 25 februar 2007 at 16:33 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
For å si det slik: De jentene som gidder å reagere på en negativ måte når de finner ut hva oss MJ"er, lastebil"ere, buss"ere, hva som helst, driver med, de er det ikke verdt å ta vare på
Kommer aldri til å glemme den dagen en veninne ringte meg klokka 7 om morgenen, fly forbanna, fordi hun hadde begynt å lære seg internnummre på bussene |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, ja tror hun jeg snakker om har inneforstått seg med mine sære sider
Jaja, vi må overleve deres shoeshopping så da må de overleve et par timer med trainspotting |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Good point |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |