Hrmf! |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 oktober 2005 at 01:07 |
Og jeg som håpet på å lukte på Fremomoduler og kikke og spørre osv i Drammen... og så var det ikke en eneste Fremo modul der... med mindre jeg gikk glipp av det i folkemassene..
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Der var da Fremohikanere der da..... jeg så faktisk flere.
|
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moduler? Er ny jeg, så jeg kjenner ikke ansikter, så jeg titta etter modulene....
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke eneste fremomodul i Drammen. Og det har ikke være fremo på messa i fjor heller, i Drammen. |
|
A matter of life and death
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne helga var vi hjemme for å hilse på familien. Kan ikke være med på alt vet du! Neste helg skal noen moduler til Bergen. Så blir det en pause til over nyttår en gang, vi må bygge litt mer... Hilsen Halvor |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |