siste ukes frustrasjon |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 november 2006 at 10:12 |
ser du forskjellen på de to pinnene?
Den er ikke stor... men det er nok..... urk..... Edited by einjen - 24 november 2006 at 10:13 |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
jaha...? Og så venter vi spent på fortsettelsen
|
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har messingrør med hulldiameter 1.1 mm som passer til disse armene som stikker ut fra motoren. Men det var visst bare for de eldre versjonene. De nye som jeg kjøpte en del av nå har en ørliten økning i rad.usen på armene. Ikke mye, men akkurat nok til de ikke passer til messingrørene mine som jeg hadde kappet til i riktig størrelse....
SÅ jeg er såra vonbråten- |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde jo vært moro å vite hva dette er, hva problemet består i og hvordan maan evt. kan bistå... |
|
bengtka
Veteran Joined: 16 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Peco vekselmotor ??? (KLIKK-KLAKK) Bengt
Edited by bengtka - 24 november 2006 at 16:48 |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
En Dremel gjør vel susen?
|
|
einjen
Post Options
Thanks(0)
|
Problemet består da i at de nye motorene har en arm som ikke passer til mine messingrør.
Ingen grunn til bekymring folkens. Jeg skal nok få tak i riktig messingrør, men det er tiltak å komme seg til sentrum for en som bor ute i provinsen. Og frustrasjonen var ikke så mye over det rent praktiske, som jeg sikkert skal få løst. Det var mest det at jeg hadde rigget meg til med loddebolt, messingrør, pianotråd og funnet frem vekselmotorer og slikt, og så dæng.... feil dimensjon på messingrør (som passet på de gamle). Jeg er sånn anlagt at jeg jeg gjerne lir satt ut av slike hendelser og lar ting bli liggende i ukevis før jeg tar opp igjen arbeidet. Men dremel ja... skal forsøke. |
|
--
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |