Kubelwagen |
Post Reply |
Author | |
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 januar 2008 at 20:13 |
Jeg så en gang i en Tamiya-katalog at det fantes en RC modell av en tysk
kubelwagen i 1:16 skala. Noen som vet hvor man får tak i den i Norge?
Venter på svar.
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Tamiya har 2 Kübelwagen i 1:16 skala i sitt sortiment. Det er #26202 og #26205, men ingen av disse er RC-modeller. Jeg har dog sett noen reportasjer hvor enkelte modellbyggere har utstyrt disse storskala kjøretøyene med RC-utstyr.
Prøv hos en hobbybutikk som fører Tamiya. Edited by Roger - 19 januar 2008 at 17:04 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det var nok #26202 jeg lette etter takk.
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har leti på Amundsen og Lokstallenhobby men finnern ikke.
Noen andre jeg kan lete i?
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Nå må jeg korrigere meg selv litt her.
I likhet med stridsvognene i skala 1:16, leverer også Tamiya den aktuelle skalamodellen som RC-modell. Prod. nr. er 56012, og så langt jeg kan se er den ikke lenger i produksjon. -Dog finnes den sikkert hos enkelte forhandlere, som denne her f. eks.
|
|
Med vennlig hilsen
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Er den og få tak i?
|
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Den er som sagt ikke i Tamiyas produksjonsprogram lenger i RC-versjon. - Men den kan selvsagt finnes hos enkelte forhandlere i inn- og utland for det. Som for eksempel i den nettbutikken jeg linket til: Cubic-Works
Utover dette kan jo ett Google-søk på Tamiya+56012 kanskje gi noe nærmere informasjon om tilgjengelighet.
|
|
Med vennlig hilsen
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Med vennlig hilsen
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Vel kanskje jeg får tak i den. Selv om jeg bare er 10 år har jeg veldig lyst på den!
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Men jeg kan nøye meg med en uten motor også da!
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk også med Hobbyland på Strømmen.
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |