Modulbein |
Post Reply ![]() |
Author | |
EivindPT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 15 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 september 2008 at 20:09 |
I litt usikkerhet om hvor jeg skulle plassere dette innlegget havnet det her.
Jeg har noen moduler/seksjoner som er frittstående og disse trenger noen bein. Er det noen som har noen erfaringer om hva som er lurt å gjøre, har tenkt enten krysstag eller tverrbjelker og lurer på hva som er erfaringene på disse. |
|
EivindPT
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stiller du som er snekker slike spørsmål?
![]() Forslag: koble sammen to og to bein med tverrbjelke minst på midten, evt. nærmere gulvet, og sikre ett av settene mot kneling ved et skråstag mot rammeverket slik at det dannes en trekant som låser det hele. Det andre beinsettet trenger strengt tatt ikke skråstag siden det første har sikret at modulen ikke klapper sammen. Edited by ses - 11 september 2008 at 00:43 |
|
Svein S
|
|
![]() |
|
EivindPT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 15 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg gjør det. |
|
EivindPT
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |