Til deg som har et damplok |
Post Reply |
Author | |
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 januar 2011 at 16:52 |
Jeg leter etter hjul for damplok med diameter 17,5 mm i H0. Kan du som har et damplok måle hjulene på noen av dine og se om noen av disse har disse målene? har planer om å bestille som reservedeler, og trenger å vite hvem jeg skal bestille av, og hvilket lok det gjelder..
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har noen eikehjul med 4´7" diameter (ca. 17,5 mm.) fra Alan Gibson. De har 14 eiker og artikkelnummer er G4855W. Mener at aksel Ø er 1/8". Kjøpte dem for mange år siden i London, men husker ikke lenger hvor. |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tips! Glemte å telle eikene. Jeg trenger 15 eiker men det er kanskje ikke så farlig...? Ser at art. nr du viser til fremdeles finnes og sjekker da med leverandøren.
Edited by Pelle - 20 januar 2011 at 15:09 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |