Sånn på tampen av året, og snart jul |
Post Reply |
Author | |
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 desember 2010 at 22:09 |
vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle en god jul
og et godt nyttår, og takke for svar på alle spørsmål jeg har kommet med under dette året
|
|
SOHo
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
En fortsatt God Jul til alle
|
|
Bjørn Egil
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Med fare for å bidra til at dette sålengt later til å bli en NiM-/Gleng-tråd, vil undertegnede også benytte anledningen til å ønske dere alle en fortsatt god jul og ett riktig godt nytt år!
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Siden også jeg må vedkjenne meg en viss forindelse med Gleng-MJ-klubb / NiM så får jeg henge meg på ... En fortsatt god jul og et godt nytt år ønskes alle modelljernbaneentusiaster. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |