Nybegynnerproblemer |
Post Reply |
Author | |
S.loes
Nykommer Joined: 25 januar 2009 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 november 2011 at 22:32 |
Jeg har omsider satt min nye Uhlenbrock Intellibox i drift etter at den har ligget et par år. Jeg har en bruksanvisning (mnual) som sikkert er helt utmerket, men i likhet med alt annet IT litteratur forutsetter den at du allerede kan det.
Jeg har greid å få den til å forstå at jeg bruker DCC systemet. Noen av lokomotivene har allerede fått adresse via en Roco multimouse. Andre lokomotiver har adresse 3 som default. Disse virker forsåvidt også grerit, men bør få sin egen adresse. Hvordan i all verden skal jeg endre denne adressen? Det går ikke greit frem av bruksanvisningen.
Kan noen gi meg et tips?
Hilsen Steinar
|
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se denne linken http://www.uhlenbrock.de/intern/20/1/english/I96EEA64-029.apd/Bes65060-01e.pdf
MVH Lars Erik
|
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du må først og fremst ha et programmeringsspor tilkoplet IB (se manualen side 16-17).
Så trykker du: (Manualen 8.2 og videre)
Det kan se komplisert ut, men displayet vil til enhver tid vise hvor du er. Det er lurt å lese litt i manualen og finne ut av de grunnleggende menyene. Håper du får dette til.
Hilsen Halvor
|
|
S.loes
Nykommer Joined: 25 januar 2009 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk. Skal prøve.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |