Nytt prosjekt - Grimstad v.2.0 |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Håvard : Jo, jeg skal nok klare å få med meg en liten del av det
iallefall. Det er et hus som er tilsvarende "kappet" ute på
Torskeholmen, og det tenkte jeg også å forsøke å få med.
Jan-Inge : Beina har jeg kjøpt av Harald Brosch i Tyskland på FREMO-turer ned dit. De er kostbare, men utrolig greie å bruke. På grunn av prisen er det ikke sikkert Harald kommer til å fortsette å lage disse dessverre. Edited by Mr Bridger - 26 mars 2008 at 16:40 |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da er Fleischmann-svingskiven fra gamle Grimstad på plass. Denne får duge til jeg får ånden over meg og bygger en selv.
Vel vel, det var så langt jeg kom på 6 uker folkens! Noe landskap blir det ikke til dette treffet. Nå blir det prøvekjøring på treffet og sikkert litt justering av spor og småfiks før jeg klemmer i vei med ballast og øvrig landskap utover våren og sommeren |
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan du bestille for meg, eller bør jeg vente til neste treffet?
|
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mangler du ikke to spor ut fra svingskiva? -TrulsS |
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og vips så er han i gang med versjon 3.0. Edited by J-I Hansen - 27 mars 2008 at 15:05 |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ting jeg lurer på: Er det ikke upraktisk med en heldekkende kryssfinerplate som sporunderlag/modultopp? Der blir vel en del landskap som havner under nivået for plata? |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Truls : Jo, det gjør det. Du får se om det har kommet noe i morgen da vet du
Jan-Inge : Vi får ta det senere. Foreløpig er de ikke tilgjengelige der nede. Håvard : Jo, det kan det være, men det er kjapt å lage og veldig sterkt. Jeg kommer imidlertid til å kutte bort en god del av platen for å gjøre plass til vann og slikt, men det får vente foreløpig. |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Da ligger det noen få bilder på min hjemmeside fra Grimstads debut i helgen. Det var utrolig moro å se at alt fungerte, og det inspirerer virkelig til å jobbe videre fremover mot treffet i Kristiansand til høsten!
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |