fremo mondul planleging |
Post Reply |
Author | |
odin11
Veteran Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 februar 2008 at 22:23 |
jeg har bynt i smått med å lage en fremo rett mondul men så fant jeg ut at jeg ville ha flere
men har desverre ikke noen ide om hva jeg skal lage |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med rent landskap?? gress og skog?? "alle" vil som oftest lage stasjoner og sidespor, men det man vel aldri får nok av på treff er rene landskapsmoduler som øker kjørestrekningen mellom stasjonene. Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
du kann jo lage en modul med tunell og landskap eller med snøoverbygg
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er enig med Eirik, gress eller skog er ypperlig.
Eller kanskje en åkerlapp? Dersom du skulle ønske å bygge en tunnel, husk at det da bli en ganske høy (og dermed mer uhåndterlig) modul. |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må det være landskap og skog eller jordbruk selv om det ikke skal være stasjon? Hva med urbane/halvurbane moduler som vil kunne kobles nærmest stasjoner for nettopp å fungere som begrunnere for at det er behov for en stasjon der?
|
|
Svein S
|
|
GeirG
Viderekommen Joined: 22 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selvsagt!
Regner med at alt som har kommet, bare er forslag.
Det finnes uendelige alternativer om hva man kan ha innenfor modulkassa"s fire vegger.
Skog, fjellandskap, jordbruk, en motorvei under/over sporet, sporet tvers igjennom et boligfelt, industri....som sagt, mulighetene er mange.
Men jeg støtter Eirik i det han sier. Det er behov for flere rene strekningsmoduler. Alle kan ikke stille på treff med stasjoner og sidespor. Men for all del, man velger jo selv.
Geir
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |