Volvo maskiner 1:87 fra Motorart |
Post Reply |
Author | |
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 oktober 2013 at 23:46 |
Ser etter modell 13098 fra Motorart (modellen er utgått). Noen som forhandler dette i Norge?
|
|
Terje
|
|
richardvoorhaven
Viderekommen Joined: 21 oktober 2011 Location: Nederland Status: Offline Points: 99 |
Post Options
Thanks(0)
|
hello
check out ebay.de they offer quite a lot of motorart products best regards Richard Latten
|
|
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg har brukt dette forumet til så mange spørsmål, med tilhørende gode svar,så da tenkte jeg å kunne bidra med noe på svarsiden. Jeg har søkt på div. butikker i Norge og Sverige uten å finne modellen i butikkhyllene. De står riktignok på varelisten, men med 0 på varebeholdning. Jeg er av og til innom Volmax (lastebilforhandleren) i Råde, og der har de en hylle med div. Motorartmodeller. Jeg kan stikke innom en dag til uken å se om de har en slik modell der om du ønsker.
|
|
SOHo
|
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
I bøtter og spann på ebay.uk
|
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tusen takk for svar og hjelp. Det var jo et kjempetips og jeg skal ta meg en tur til Trucknor her og se hva de har. Hvis ikke så sender ejg en PM
|
|
Terje
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |