Spørreundersøkelser? |
Post Reply |
Author | |
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 november 2005 at 14:39 |
Hei! Jeg mener å ha laget en spørreundersøkelse her for en tid siden, men den ble brått borte. Nå får jeg beskjed om at "Du kan ikke lage spørreundersøkelser Er det noen av administratorene som plutselig har kommet på andre tanker angående hvem som kan og ikke kan, eller er det jeg som må gjøre noe? Mvh. Jon S. |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spørreundersøkelsen din ligger under "MJ-bladet" - der ligger den enda. http://mjf.no/forum_mjf/forum_posts.asp?TID=930&PN=1 "Motoren" for spørreundersøkelser ble testet ut ganske tidlig, men jeg er ikke så veldig begeistret for den. Blant annet angir den at det kun skal være mulig å stemme bare en gang, og det later til at det fungerer greitt - en stund. Etter en viss tid har den "glemt" at du har stemt, og tillater avstemming en gang til. Med sånn labilitet ble den derfor ikke aktivert. At den er slått "på" i delforumet for MJ-bladet er rett og slett en feil fra min side. Men det oppdaget jeg jo først etter at undersøkelsen ble lagt ut av deg, og da ble det jo bare dumt å fjerne den etterpå. Den er jo ellers uhøytidelig nok. mvh Lars. Edit: lagt til lenke. Edited by administrator |
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Øh, ja... Det stemmer, det der. I dag kunne jeg stemme igjen - hvis jeg hadde villet! Ellers takk for svar! Jeg har lett noen ganger, men ikke funnet på egenhånd... Mvh. Jon S. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |