medlem i mjf? |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 oktober 2005 at 15:42 |
Mon tro om MJF vil ha meg som medlem eller ikke???
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jeg kan ikke forestille mig andet at du er hjerteligt velkommen. Foreningen skal have så mange medlemmer som muligt. Prøv kontaktskemaet på MJF forsiden. Med modelbanehilsen Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har forsøkt (tre ganger). Men ikke et pip til svar (ikke en gang et Toot-toot!). En liten bekreftelsesepost hadde jo vært greit? Nå Lever jeg veldig
i uvisse om Noen har registrert mine henvendelser eller ei... |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vet ikke hva som har gått galt i dette tilfellet, men sender du en liten PM fra forumet til brukernavnet PIO så får du sikkert kontakt, det er han som er ansvarlig for medlemsregisteret til MjF Eirik |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan jo være at rutinene ikke er helt innarbeidet ennå. Det er ting som tyder på det. Den 3 oktober sendte referentene fra xGF (meg selv og Jan Tepper) en mail til styret hvor vi brukte adressene formann, nestformann og sekretær, med et spørsmål ang. siste MJ-Blad og vedlegg. Dette gjorde vi for å unngå for mye diskusjoner her på nettet. Enda har vi ikke fått et pip til svar. Ikke en gang en bekreftelse på at mailen er mottatt. Men forumet leser de, så heretter bør kanskje kommunikasjonen postes her...? Hilsen Kjetil |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sikkert er vell ikke nok Eirik? Man være gla for at einjen ikke gir opp ellers hadde mjf mistet muligheten til å få et nytt medlem. Skal man kunne nå mjf må det også ha et stystem som fanger opp. Og det har man tydeligvis ikke fått. Og det er bra hvis de gir beskjed om at hendvenlsen er mottat slik at man slipper å tenke om de får beskjed. Og hvis de bare leser formuet får man gjør som Kjetil sier og poste det på forumet |
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |