Take a Model Train to Work Day |
Post Reply |
Author | |
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 november 2005 at 19:41 |
Hvor mange var det som tok med seg et modelltog på jobb idag da??? Take a Model Train to Work Day |
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg var syk i dag så det ble heller "bli hjemme med togene"
|
|
|
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dæven! Viste ikke at det var denne dagen, men jeg hadde med mitt nye N-lok, AC44000CW. Fikk ikke kjørt det da, men jeg siklet på det og leste om smussing etc, mens det sto på diorama. Kolegaene mine mener jeg er riv røske gal... Men jeg hadde med en liten del av MJen på jobb ihvertfall |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nja... På "jobb" vet jeg ikke, men jeg hadde iallfall med Fjellpizzaen på besøk til en bekjent i går. Riktig trivelig, og vi så både på tog og anlegg som begge holder på med. Anbefales! Mvh. Jon S. |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Jeg har med ! Men bare en liten, tender, uten hjul, som tilhører en kommende 18c-maskin. Resten av byggesettet ligger i esken. Skal begynne på hytta i dag. (Skal ha byggekveld i dag hos en god mj-kompis ) MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det fortsatt greit å ta med seg togene sine på jobb?
Spot the train! http://einar.nidelven-it.no/einarblog/div_images/train_at_wo rk.jpg Edited by einjen |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mvh Jon S. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |