Renault ABH 8 |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 november 2006 at 19:39 |
Vet noen om skinnebuss Renault ABH 8, eller noe liknende finnes i modell i smalspor H0e eller H0m.
Jeg er i ferd med å kikke meg om etter nytt driftsystem til Balagne anlegget mitt og denne sporvognen er den som traffikerer linjen mest. Jeg vet at ABJ 4 er produsert (noen sære briter snappet den opp til meg på fransk eBay) Hvis det hjelper noe: Her er det et bilde av de to som er i normal trafikk. Dessuten: Hvorfor er det ikke noe smalsporforum? Er det så få som går den smale sti i Norge? |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du har i alle fall en ABJ-4 her: Og her: http://www.electrotren.com/ficha.asp?id=30
Edited by JanT - 30 november 2006 at 21:37 |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |