Stortyskerens damp ? |
Post Reply |
Author | |
Scorpie
Nykommer Joined: 16 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 februar 2007 at 19:28 |
Er ganske fersk i faget. Har netopp bygd meg en gjernbane og skaffet meg en stortysker.
Denne skal kunne avgi damp, men jeg får det ikke til. Har kjøpt dampvæske, men vet ikke om jeg gjør det riktig når jeg heller et par dråper i "pipa" ? |
|
Leif
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
står det røkaggregat i pipa? kjører du analogt eller digitalt?
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Scorpie
Post Options
Thanks(0)
|
Kjører analogt. Det lyser nedi pipa. Han jeg kjøpte det hos mente man kunne putte tabletter oppi for å få damp. Ellers visste han lite. Er et agregat noe som sitter inne i loket eller skal det være mulig å se den ? |
|
Leif
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
den kan du se og det ser slik ut.....
det ser slik ut i lokomotivet(over) og slik (under) når den dras ut av pipa....det kan kjøpes hos de fleste mj-butikker og koster ikke mange penger....bare å putte det ned i pipa...ble du klokere? |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Scorpie
Post Options
Thanks(0)
|
Hjertelig takk. Ble klokere ja. Det ser ikke slik ut i mitt lok. Skal bestille.
|
|
Leif
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |