Sporveksler i tunnel |
Post Reply |
Author | |
ThorMB
Nykommer Joined: 12 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 januar 2007 at 19:08 |
Hei. Jeg har tenkt å lage en modul med sporveksel i tunnel som brukes som hoved spor, men overholder 1500mm radiusen og 10 cm fra enden før den svinger. Formåle er å lage en hoved linje som går i tunnel igjennom hele modulen, fra enden av modulen, svinger til venstre via pensel, og mot siden av modulen, føller kanten, svinger tilbake mot enden, alt i tunnel. Formålet er å lage en vendeskive som vil tilhøre neste modul (en stajon). Stasjonen vil jeg lage med lengst mulig spor, (160cm er maks lengde for en modul). Vil helst ikke dele stajonen i flere deler.
Edited by ThorMB - 12 januar 2007 at 19:09 |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener
Men generelt regnes vel sporveksler i tunnell som fy-fy. Ikke mulig å kome til for vedlikehold. Har du muligens en skisse? |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
ThorMB
Nykommer Joined: 12 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk Cato. Skal ungå å lage sporveksel i tunnel. Får lage uten tunnel, til eg får mer klarhet i bruk av tunnel. Men lager modulen, men åpen.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |