Husbygging |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 516 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 mars 2016 at 18:33 |
I mellom sporlegging og landskapsbygging får jeg noen ganger lyst til å forsøke å bygge noen bygninger selv fra start. Selvfølgelig enklest mulig i en start (uthus, vedskjul etc). Kan noen gi tips om sider eller info om hvordan man starter på dette.
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, du kan prøve et søk på "scratchbuilding buildings" på nettet, og det vil komme lassevis. Fins også mye på YouTube.
Det er også en del tråder her på forumet. I MJ-bladet fins det i de fleste nummer en artikkel om slikt. I det kommende nummeret, som vil sendes ut like før påske, kommer det en artikkel fra undertegnede om å bygge en liten løe. Den må du få med deg!
|
|
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg så på en youtubevideo og fikk lyst til å lære dette bedre. Men det er bare USA hus uten taksten der. Hva med taksten? Husk at jeg personlig har dobbelt så stort som HO.
|
|
HJM.models
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |