Norske startsett |
Post Reply |
Author | |
Simen
Medlem i MJF Joined: 14 mars 2019 Location: Norge Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 mars 2019 at 20:32 |
Jeg er ny i game her, og lurte jeg på om det var noen her som vet om det kommer norske startsett? Søkte i google etter startsett, men ser ut til at slike startsett kommer sjeldnere enn skuddår. Det hadde vært interessant å vite om det kommer flere slik sett i nær fremtid, da jeg igrunn ikke er så interessert i utenlandske tog. Kjøper jeg dette løst, så blir det fort svimmlende summer. Planen var egentlig å kjøpe et norsk startsett, sette det opp en benk i kjelleren og ta det derfra. Edited by Simen - 19 mars 2019 at 20:35 |
|
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(1)
|
Om det kommer noen nye sett fra NMJ/ Roco, er jeg usikker på. Men ett tips: Meld deg inn i «Modelljernbane, kjøp, salg og bytte» på facebook. Det hender det dukker opp slike sett der brukt.
|
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(1)
|
Det er ikke noen nye norske startsett, komplett med skinner å styring på markede nå. Det er bare mulig å få tak på togsett og andre pakker med tog og vogner.
Her er noen: https://www.nmj.no/1017161.html https://www.glm.no/products/flamsbana-el183-vogner-dc For å få styreenhet er det nok best å investere i et startsett som kan ha det du trenger utenom. Dette er sparere du mest penger på i stedet for å kjøpe dette løst. |
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Simen
Medlem i MJF Joined: 14 mars 2019 Location: Norge Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tips. Da blir det nok tog på meg også.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |