Når kommer egentlig NMJ B7 ? |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 november 2006 at 18:18 |
I webshopen hos NMJ står det at de første vognene er ventet inn 15. desember. http://shop.nmj.no/product_info.php?products_id=1959&osC sid=174d4c5f4b944b2b464bdf739e1abd79 Men samtidig står det i annonsen deres om turen til Kornsjø i slutten av Januar at de første ekemplarene blir solgt da. Er det noen som vet hva som egentlig er riktig ? Skulle gjerne hatt noen av de der til jul |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Nils Gullhav
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modelcompagniet har bestillingsliste for levering i år fra NMJ stående på disken. Sto at de skulle leveres i høst. Hilsen Nils |
|
Dakota
Nykommer Joined: 23 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om det tar like lang tid med B7 som med BM69......... |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
...så hadde de vært her for lenge siden. Da jeg begynte med hobbyen for 5 år siden og besøkte MJF-messen på Grorud så var det "et par måneder til" å høre Det var dette med å selge fellen før bjørnen er skutt, da. Er vel ikke særlig tvil om at noen jakthistorier er blitt til - før man i det hele tatt har fått pakket for å dra på jakt. Uansett - gleder meg til den dagen bjørnen skytes! MV(entende)H
Morten M |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Var ikke B7 annonsert lenge før BM69? Petter |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mener det jeg også, I MJ - bladet spesial 2000 står det en annonse hvor vognene skulle ha kommet i februar året etter. |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |