Modelljernbanemessen i Bergen 8. - 9. oktober 2011 - Event Date: 08 oktober 2011 - 09 oktober 2011 |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
siste bilde av 3ern min var jo tøft! :)
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Ole P
Medlem i MJF Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Vil bare takke alle besøkende anleggene og resten av gjengen i NJK avd. Bergen for en vel blåst messe. Tror også at forhandlerne som var der også har hatt en grei omsetning, det var i hvertfall mange som hadde bæreposer med mye mj i når de forlot messen.
I dag var det 1251 innom dørene så da ble det 1967 besøkende på disse 2 hektiske dagene!
|
|
Mvh le
|
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk til alle arrangører, utstillere og forhandlere for en flott messe! Jeg har storkost meg hele helgen samtidig som jeg har utvidet mj-samlingen min litt til...
Forumet Smalspor var for fjerde året på rad godt representert så det er kjekt å se at interessen fortsatt er stor blant oss litt yngre, selv om en del av oss ikke akkurat er tenåringer lengre... Edited by Yngve - 09 oktober 2011 at 23:53 |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vil også få takke arrangørene for en super messe .
Stooor koste meg som vanlig ..
Det er jo en grunn til at man kommer igjen, og igjen og igjen, og igjen, 16 år på rad
Edited by Tåge - 11 oktober 2011 at 18:31 |
|
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er et lite utvalg av bildene mine fra messen:
Det er flere bilder her, inkludert noen bilder fra Fløibanen som vi tok på lørdag. En flott helgetur, dette må vi gjøre flere ganger! Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for en kanonmesse! Var utrolig hyggelig og moro!
Gleder meg til neste år!
|
|
Tut, tut.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |