Opplev FREMO på Gardermoen |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man er på Fremo-treff veldig åpen for nybegynnere som melder seg på treffet. Jeg anbefaler det ved en senere anledning. Da får man førstehånds kjennskap til hva dette er, rent operativt. Man får delta på akkurat det nivået man selv ønsker. Hovedpoenget med et slikt treff er det å kjøre tog etter realistiske ruter over banestrekninger og med et sporopplegg som kun er mulig på store klubbanlegg - og kanskje ikke der en gang. |
|
Svein S
|
|
*Henning
Medlem i MJF Joined: 01 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skal ikke se bort ifra at jeg gjør det ved neste korsvei.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og neste korsvei er allerede neste helg i Kristiansand
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
*Henning
Medlem i MJF Joined: 01 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe. Det passer litt dårlig men ved en korsvei eller tre da..
|
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Generellt, og ikke rettet mot noen spesifikke:
Det var faktisk et organisert system for nybegynnere denne gangen. Det ble gitt felles briefing til alle, og så ble alle "førstegangsreisende" invitert til en mer grundig introduksjon av mer erfarent personell. Og jeg så nybegynnere både som TXP ("stasjonsmestere"), lokførere for persontog, lokførere for godstog, konduktører og i det hele tatt. Den lille bøygen for folk å komme så langt er jo dette med å melde seg på. Prøv det neste gang, den store forskjellen er at du er "planlagt" inn, og hensyntatt. Skulle det mot formodning ikke være noe for "deg", så har man i det minste prøvd det :-) Lykke til, og velkommen neste gang ;) |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |