El14 og panserglass |
Post Reply |
Author | |
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 desember 2016 at 13:06 |
Hei,
Var heldig og fikk fatt i Limas El14 2182 i smusset gammeldesign. Tenkte å style den litt, men finner lite data om 2182 i gammeldesign. Funnet ett eneste bilde på mdb. Noen her som vet om denne faktisk fikk panserglass og utenpåliggende tyfon før den ble omlakkert til mellom/nydesign? Vil gjerne lage den slik den var i siste perioden med gammeldesign... |
|
SveinF
Veteran Joined: 15 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Google finner mye rart.
|
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du har funnet bilde av 2182 i gammeldesign på Google (bortsett fra bildet fra mdb), er jeg veldig interessert i link, for jeg har ikke klart å finne.
StenR |
|
StenR
Post Options
Thanks(0)
|
Vel.. du hadde helt rett. Den som leter osv. Hadde ikke ventet treff her:
Brukte bildesøk jeg. Der dukket dette ikke opp (og ikke et annet fra digitaltmuseum heller). Da har jeg det jeg trenger. StenR
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |