Photoshoot: DMJK 29.11.07 |
Post Reply |
Author | |
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 november 2007 at 16:01 |
Var en tur innom DMJK(Drammen modelljernbane klubb)
Håper bildene faller i smak :wink:
Edited by Jonas - 30 november 2007 at 16:42 |
|
Jonas
Post Options
Thanks(0)
|
her er ett bilde til...
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette ser ut til å kunne bli et fint anlegg. Men hva er greia med alt det forskjellige materiellet her? Her er det jo en salig blanding av nytt og gammelt, norsk, tysk, sveitsisk etc... Det ødelegger jo litt av miljøet synes nå jeg
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bildene er tatt på en kjørekveld, hvor medlemmene kjører med eget materiell - etter eget ønske.
Selve banen bygges som en norsk bane, (fra 23. juli 1969 ) Vi er drøyt 40 medlemmer i DMJK, jeg tror det ville være vanskelig å samle den samme oppslutningen dersom vi skulle sette begrensninger på materiellutvalget til f.eks. norsk sidebane mai 1958 e.l. Det forhindrer ikke at vi i fremtiden tenker oss temakvelder, med en gitt tid og en gitt nasjonalitet. |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aha, da skjønner jeg :)
|
|
Jonas
Post Options
Thanks(0)
|
har selv fått innkjøpt et Tysk/østerisk lok... skal håpe å få kjørt litt på neste kjørekvelden til dmjk.
|
|
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må nok si meg enig med deg Tore, men du er jo utrolig heldig som har så mange MJ-kompiser i AMJK som liker de samme tingene ved modelljernbane som deg Da blir det jo litt lettere å holde seg til en ting når de fleste mener det samme. Jeg må legge til, det bilde av de lastede og skitne kullvognene var rett og slett fantastisk! Den gammeltyskern var også flott, slik detaljering på en Roco modell får man sjelden se! Edited by Daniel Aune - 04 desember 2007 at 17:10 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |