Hovedsideoppsett |
Post Reply |
Author | |
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 desember 2004 at 16:15 |
Hei alle
Har lenge irritert meg at på hovedsiden/startsiden til MJF, så var "bilde" veldig lite/brede rammer, med det som resultat at bla. annonsene måtte skrolles. Fikk min sønn til å se på "problemet", han satte adressen til MJF i bokmerket mitt til ; http:www//mjf.no/mainframe.asp Glimrende med fagfolk Nå kommer siden opp i full skjerm. Ha en fin dag og god jul MVH Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tipset! Det hjalp på utseendet. Hilsen |
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei igjen
Sorry Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk! Der fikk jeg en løsning på noe som også har irritert meg lenge (men hvorfor har man laget det slik?). Petter |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ble laget slik av hensyn til dem som har monitorer som ikke klarer fange større bilder enn omtalte "boks". Disse var nødt til å scrolle for å få den totale oversikten. "Alle til lags kan ingen gjøre" - andre ville da finne den nåværende løsningen irriterende. Flott at Espen delte sin løsning på "problemet" med oss. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |