roykgenerator på br 18,4 |
Post Reply ![]() |
Author | |
crasyhh ![]() Veteran ![]() Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 februar 2005 at 11:44 |
hei er det noen som har noen tips på hvordan man får marklins
røykgenerator til og funke?????? har fått den til og funke noen ganger
men den har nestan aldri funket perfekt..........
|
|
|
|
![]() |
|
mav ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei! Jeg har loket selv, og ja den er vrien Men jeg er heller ikke helt fornøyd med denne løsningen som M har laget her Mav |
|
![]() |
|
crasyhh ![]() Veteran ![]() Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
takk..... burde det ikke være like bra med en sprøyte som stikkes ned i bunn?
|
|
|
|
![]() |
|
mav ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 65 |
Jo gjerne det
mav |
|
![]() |
|
jo men det funker fortsatt ikke hav vert og reparert den 4-5 ganger nå for de fiksern på butikken men den slutter og virke når jeg kommer hjem. kan det være noe annet en røykgeneratoren som forosaker det? alt annet funker....... |
|
|
|
![]() |
|
Er det strøm frem til generatoren og kontakt mellom generator og denne messingtappen den skal hvile mot. Kjører du digitalt? I såfall hvilket digitalsystem? Ellers må man være veldig nøyaktig, for mye væske er ikke bra, ei heller for lite!!!
mav |
|
![]() |
|
har målt og det ga utslag med f1 på controll unit fra marklin digital.
|
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |