Drivverk El14 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 mai 2005 at 19:33 |
EL 14 (Utgått)
Sto det der. Når kjøpte du drivverket? Du skjønner, jeg har et prototyp-drivverk fra AHM som jeg fikk tak i for testing for noen år tilbake. Dette drivverket har bare drift på to aksler totalt. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Wesley ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei. Kjøpte det i november 2004.
Mvh John |
|
![]() |
|
hoffno ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Hei Dag Cato A H Messing har begynt å lage til EL 14, jeg kjøpte et av han nå i slutten av mai. Om du ringer han (kveld etter kl. 1800) så tenker jeg at han kan skaffe deg et som har drift på alle aksler. Mvh Vidar |
|
Vidar -KMJK-
|
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Hei Vidar! Husker du hva AHM skal ha for chassie? (Både til el14 og 13) - Hvis du også har noen kontaktdata skal jeg kontakte ham, også for å høre om han vil ligge på listen over forhandlere på mjfnettsidene. mvh Lars (Korrigert for stavefeil i morgentimene..) Edited by Lars Gjertsen |
|
![]() |
|
hoffno ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Hei Lars! Han skulle ha for EL 13 kr. 1750.- og for EL 14 kr. 2000.- begge likestrøm. For El 14 vekselstrøm kr. 2300.- for El 13 vekselstrøm vet jeg ikke. Om det var svenske eller norske kroner husker jeg ikke for det var ikke jeg som var der borte og henttett dem. På vekselstrøm"s ugaven er det bare drift på en boggi i motsettning til likestrøm som har drift på alle akseler. Men du kan ringe bort til han å snakke om prisene og det andre. Tlf. mob. 0046 7058 911 35
|
|
Vidar -KMJK-
|
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Hjertelig takk Vidar.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |