Å fryse øyeblikket... |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 desember 2007 at 18:43 |
Fotografiapparatet er et fantastisk verktøy. Det gir fotografen evnen til å fange et øyeblikk og fryse det inn i evigheten. Et klikk og du kan stirre på det øyeblikket for alltid. Vakkert...
Jeg liker så godt å gripe, holde fast og fange de øyeblikk så altfor få har gladen av å oppleve, men som et bilde kan gi dem et vindu til. Detaljene i hverdag blir for ofte oversett. Her hadde naturen gjort jobben for meg, nattefrosten hadde grepet denne stakkars vanndråpen og holdt den godt fast mens jeg gjorde min del av jobben: Godt nytt år, fra Carl-Frederic Edited by carlf - 30 desember 2007 at 18:43 |
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nydelig dette bildet, CF.
og
Godt nyttår til dere alle...
Ove
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |