Bilder av Drømtorp holdeplass |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 november 2006 at 20:03 |
Hei Driver syssler med å bygge Artitecs byggesett av Drømtorp holdeplass på Østfoldbanens østre linje for tiden. Var litt dum å ikke benytte muligheten til å ta noen bilder av holdeplassen da jeg gikk på skole i Ski i fjord og lurte derfor på om noen her hadde bilder av holdeplassen som de kunne legge ut ? |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fant et bilde her http://www.jernbane.net/script/bilde2_gal.asp?img=2699&k at=Stasjoner
Edited by Yngve - 14 november 2006 at 20:12 |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Takk skal du ha, tror min modell skal slippe å bli tagga så ille ned da |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Holder den eller trenger du mer? Er ofte forbi så kan sikkert knipse et bilde hviss det trengs.
|
|
Tut, tut.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde vært fint med flere |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tar med kamera en dag jeg skal bort den veien.
|
|
Tut, tut.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Da var holdeplassen ferdig bygget og malt. Det eneste som gjenstår er å gi den et navn og smusse. Har tenkt å bruke den som holdeplass på min første modul. Har valgt en del mørkere rødfarge enn det som er på orginale da min holdplass kun er norsk inspirert og ikke har noe faktisk forbilde. Dessuten synes jeg det ble litt finere
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Christian
Post Options
Thanks(0)
|
sh*tt. Dette har jeg jo helt glemt. Har vært å tatt et par bilder, men glemt å legge de ut. Sorry, har blitt litt mye i det siste. |
|
Tut, tut.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke noe problem! Men takk skal du ha for at du tok deg tid Kanskje du kunne legge ut bildene avlikvel? Kommer nok til å bygge en til som er 100% lik forbilde en gang om ikke så alt for lenge skjønner du
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Christian
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan jeg klare vetdu. Må bare komme hjem til kamera først.
|
|
Tut, tut.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |