Tapte ikoner? |
Post Reply |
Author | |||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 april 2012 at 12:29 |
||
Har de personlige ikonbildene gått tapt i diskkræsjen?
|
|||
Svein S
|
|||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Mitt er borte, men ditt bilde ser ut til å være på plass. Edited by Håvard H - 23 april 2012 at 14:22 |
|||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Javel? Jeg ser bare et spørsmålstegn selv. Kanskje jeg skulle prøve F5.... - hjalp ikke. Edited by ses - 23 april 2012 at 14:40 |
|||
Svein S
|
|||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
På hjemmemaskinen min ser jeg ikke ikonet ditt, på jobbmaskina gjorde jeg det. Det er vel kanskje et problem i slekt med det vi hadde når det gjaldt bilder i innlegg for en tid tilbake. |
|||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ditt blide åsyn syn's her også, svein
|
|||
Bjørn Egil
|
|||
ses
Post Options
Thanks(0)
|
||
Det var det for meg også da jeg startet hjemmemaskinen ie ttermiddag, men straks jeg klikket F5 for å slette cachen, forsvant det. Så det er nok borte. Men egentlig hadde jeg håper at noen webmaster el.l. kunne uttalt seg om dette. De vet jo/kan sjekke om ikonfilene fortsatt er der eller ikke. Samtidig kan dette kanskje være en grei anledning til å revurdere ens ikonbilde. |
|||
Svein S
|
|||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Å, sånn å forstå.
Jeg 'måtte' selvfølgelig forsøke, jeg også, så nå er det ingen blide ansikter å se her heller .... |
|||
Bjørn Egil
|
|||
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hvis dere kikker i filbehandleren i kontrollpanelet så ser dere kanskje som meg at alle bilder man har lastet opp er borte?
I tilfelle så er det mye tråder her som har mistet en del av sin verdi... |
|||
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Både innlegg og bilder lastet opp etter 8. februar er jo borte ifølge webmaster, så dermed er vel ikke det noe igjen, hverken av tråden eller bildene, eller?
|
|||
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Min filbehandler er helt tom, alle bildene som var der var lasta opp før 8. februar.
|
|||
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Vi har klart å få ibas til å få tilbake det meste som var på disken, så vi har tilgang til det meste som er borte. Gjenopprettingen vil bli gjort i puljer og vil ta noe tid, men det meste vil som sagt la seg gjenopprette. Fortsett gjerne å melde fra i denne tråden om mangler og evt. Ønske om å få gjenopprettet viktige tråder og blogger.
|
|||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |