Modelljernbanemesse på Kråkstad |
Post Reply |
Author | |
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 mars 2017 at 07:15 |
Førstkommende helg er det modelljernbanemesse på Kråkstad Samfunnshus - åpningstider som vanlig:
Lørdag fra 11.00 til 17.00, søndag fra 11.00 til 16.00. Igjen er huset fylt til randen av utstillere - Gleng er på plass med ett av sine anlegg, Kjell Hofstad med sitt portable livesteamanlegg - og selvsagt mange andre utstillere og ikke minst bruktsalg. Cafeen er åpen som vanlig med nystekte vafler og pølser. Og igjen sier vi som i England: "Make a day out of it". Ta med deg en venn eller kom som du er - vi garanterer et par fine dager. Arrangør er NJK lokalavdeling Østfoldbanen og Livingsteam Gardenrailways.
|
|
krsven
|
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvem er så de "mange andre utstillerne"? Har f.eks. Scandinavian Miniatures tenkt seg dit?
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(1)
|
- Scandinavian Miniatures - Messingbyggesett
- Jan Kjønigsen - Bruktsalg - Kjell Hofstad - Livesteam-anlegg - Livingsteam Gardenrailways - Bruktsalg (H0-, N- og Z-skala) - Livingsteam Gardenrailways - Utstilling og salg av livesteam-lok og -utstyr - SMB service/Tor Jørgen Moskaug - Laserskårede trebyggesett - John A Dahl - Bruktsalg - Magne Brede Bø - Bruktsalg - Olaf Ammerud - Bruktsalg - Gunnar/Rune - Bruktsalg - Vestfold Modelljernbane Import - Salg av nytt MJ-utstyr - Knut Tronrud - Vitrineskap m.m. - NJK Salg - Litteratur m.m. - MJF - Litteratur m.m. - Gleng modelljernbaneklubb - H0-anlegg |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Glemte selvfølgelig Jevnakermessa da jeg var helt oppslukt på andre områder, men denne fikk jeg med meg. Tok en tur i dag, artig å se at det var rimelig stinn brakke der!
Hyggelig gjensyn med flere kjente, og etpar gode kjøp fikk jeg også gjort. Faktiske utlegg ble omtrent det dobbelte av budsjettert, men det får bare gå.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |