Marklin C anlegg |
Post Reply |
Author | |
marklintog
Veteran Joined: 15 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 august 2016 at 13:21 |
Hei har laget meg lite marklin c skinne anlegg hvor skal bruke vanlig analog trafo av typen hvite 32VA. Planer om å bruke slik kontrollpult til styre noen få penser med. Planer om å ha litt hus med belysning og noe annet lysende landskap på anlegget. Kan jeg koble alt dette inn på samme trafo som jeg styrer toget med eller burde dette kobles til egen trafo ?
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så lenge anlegget er lite med begrenset strømforbruk er det ingenting i veien for å koble alt til samme trafo, det er jo nettopp det de to ekstra tilbehørsutgangene er til for. Du har 4 utganger bak på trafoen; to går til skinnene (kjørestrømmen), og de to andre til sporvekselmotorer, lys og annet tilbehør.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |