Lurer på noe... |
Post Reply |
Author | |
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 januar 2008 at 21:09 |
Jeg bare lurte på om det er noen her på forumet som driver med millitær-modeller, som kanskje kan legge ut noen bilder med tips om ekstra på slike modeller. Trenger noen tips. |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Jeg bygde plastmodeller i en tid jeg ikke drev med modelljernbane. Bygde amerikansk og russisk panser under andre verdenskrig i skala 1:35, skal se om jeg får lagt ut noen bilder i kveld...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Mr. Märklin
Viderekommen Joined: 01 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg pleier og drive med 1:48 og 1:72. |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
1:48 panser er en fin skala. Da jeg drev på som verst var ikke denne skalaen veldig vanlig blant panser. Mulig jeg skal prøve meg på et par byggesett nå igjen. Den M10 Tank destroyeren og Sherman Firefly er stillige modeller.
Her kommer et bilde, alle er ferdige med unntak av den ene Sherman"en den mangler dekaler.
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempefine. Du burde prøve deg igjen!
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Vi får se...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
He he...
|
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anders; IPMS sine sider er bedre på artikler og diskusjon om militærmodeller enn MJF sine sider:
IPMS Norge finner du her:
Og forum om plastmodeller her:
Edited by Morten Jacobsen - 23 januar 2008 at 22:31 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg og faren min har bygd denne:
Det er ssbn typhoon, det er verdens største atom-ubåt.
Den er russisk.
|
|
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Kult!
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
ER det noen andre som har en modell eller
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
drev mye med fly og tankser tidligere. har stoppet nå etter atj eg kjøpte en modell med motor og fungerende belter av en tysk tanks fra 2. verdenskrig som var ca 60 cm lang...
denne kosta 3000svensker og gjett om jeg greide å ødelegge den...
|
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Ehhhh... hvor fikk du tak i den tanksen?
Også var det synd at tanksen ble ødelagt da
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tanksen ble kjøpt på en militær butikk i en bakgate i malmø.
(de hadde dagens svenske polis utrsustnings uniform hvor alt var prikk likt til 500 spenn) denne butikken er desverre nedlagt i dag... ble nedlagt noe før hjul når jeg dro innom... mye fint der. men tror det gikk dårlig... |
|
Mr. Märklin
Post Options
Thanks(0)
|
Det var synd da
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |