En ny FREMOdul (eller to) kommer til |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Regnet på prisen også
|
|
A matter of life and death
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har plantet 5 "kjøpe"-trær til på modulene (monner ikke stort). Og så har jeg brukt deler av dagen til å bygge noen trær som straks skal plantes ut på modulene: Trærne er bygget av ledningsbiter hvor stammen er loddet og grenene er kordeler som er bøyd ut. Grunnet med rødbrun grunning fra sprayboks. Bladverket er Heki Mikro-Flor som er brettet forsiktig rundt og festet bedre med et godt lag med hårlakk. |
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, fine moduler du har! (Kule trær og )
|
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er jeg i ferd med å sette sluttstrek for detaljering på disse modulene. I går kveld lagde jeg 30 småtrær av ledningsbiter og Heki-matter. De fleste er plantet ut på disse to modulene. I tillegg har jeg lagt ut noen sviller langs banen og limt fast noen små grasstuster fra miniNatur. Så nå pakkes modulene snart vekk i kjelleren i påvente av neste FREMO-treff! |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Utrolig flott! Bra bilder også!
|
|
Tut, tut.
|
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bjørn Runar: Bukker i ærbødighet og takker for at du deler med oss. Dersom du på noe tidspunkt skulle være i tvil - du er en ener! MP(åske)H Morten |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Bjørn Bravo!!!!! fine sager. mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neste Fremotreff blir jo her i vest. Bare å komme!!!
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vakkert Bjørn Runar! Har du lagt inn en liten overhøyde, eller er det bare et synsbedrag? Helt tydelig at det er en "60-talls modul, siden baneavdelingen ikke har ryddet etter seg Edited by jevistad - 14 april 2006 at 11:25 |
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
Håper det bare er et synsbedrag, og ikke en unøyaktighet fra sporleggerns side, innlagt/planlagt er den ihvertfall ikke |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |