Vinterkjøring i Aurskog-Høland |
Post Reply |
Author | |
Frans
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 157 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 november 2015 at 15:16 |
Svein_A hadde invitert Frans til en kjøresessjon. Været var helt ypperlig fra kl 12.00 til 14.00. Følgende bilder gir et inntryk fra dagen.
Er Kristian tilfreds?? Takk skal du ha Svein for invitasjonen. |
|
Hilsen, Frans
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hyggelig at du kunne komme, Frans, og vi kunne jo ikke vært mer heldige med været! Jeg var nesten for opptatt med kjøringen til å knipse, men det ble da et par bilder på meg også. Har allerede lagt de ut i min egen tråd, men kan legge de her også :
Virkelig en trivelig seanse, dette må vi gjøre mer!
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, dette var moro å se.En ting er at bildene er flotte - noe helt annet at vi faktisk klarer å møtes i en hektisk hverdag,tar oss tid til hyggelig prat og utveksler erfaringer i de lokale "groups". For det er nå engang slik at det er mye morsommere å være to eller flere! Og så håper jeg vi sees både 5. Og 20. Desember, Takk til dere begge to for at vi får nyte synet av kuldegrader og damp!
|
|
krsven
|
|
Frans
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 157 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå var det sånn fint vær at i steden for å sitte i stolen så fyrte jeg opp Stanleyen. Selvom det er bare en prøverunding så er det more lel.
|
|
Hilsen, Frans
|
|
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette så da veldig hyggelig ut, Frans. Vår i anmarsj - flere som venter på det-----
|
|
krsven
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |