ERSA RDS 80 |
Post Reply ![]() |
Author | |
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 juli 2007 at 20:11 |
fikk tak i en RDS 80 til 1250,- hos Clas Ohlson. Den var nedsatt med 500 kroner. Har jeg gjort et varp, eller var jeg bare litt for rask på avtrekkeren?
Hvis det var billig, så tror jeg fortsatt de har noen igjen (i trondheim) |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
Jan Frelin ![]() Viderekommen ![]() Joined: 17 juni 2007 Location: Sweden Status: Offline Points: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jag har en lödstation från ERSA (osäker på modellen), som jag är mycket nöjd med.
|
|
![]() |
|
TomB ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
Du har absolutt gjort et lite varp.
I et par småtester i Tyskland fikk den karakteren 1,3 som er helt topp.
Det jeg synes er bra:
80 watt er bra (og nødvnedig), 40-50 watt er lite
Spisser til ERSA får du mange steder
Angående pris:
Laveste pris i Tyskland er ca. 120 Euro (ca. 1000 kr.), normal pris 152 Euro (ca. 1250 kr). Da er 1250 kr. i Norge et meget godt kjøp.
Se også disse nettstedene:
Edited by TomB - 26 juli 2007 at 22:14 |
|
mvh
Tom Blikstad, Asker HO, Tysk/sveitsisk forbilde, Märklin K, Esu ECoS, Viessmann, Kühn, MBTronik, WinDigipet, WinTrack |
|
![]() |
|
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Har bare såvidt fått testet den på n-skala skinner, men har et par tømmervogner og en liten skiftetraktor i bestilling så i løpet av høsten blir det full loddebonanza......
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Ersa er et godt produkt!
Hvorfor de fleste som lodder profesjonelt velger Weller loddestasjoner vet jeg ikke, prisen er omtrent den samme.
CO i Kristiansand solgte ut en tilsvarende modell i fjor ( Ersa med temp.reg.) for kun NOK 400. Mener den da var satt ned med NOK 1000 eller mer.
Tenkte å kjøpe en da men min 20 år gamle Weller (EC2002) er fortsatt like god som ny, så jeg lot det være.
|
|
![]() |
|
ok... så jeg kjøpte alt for dyrt mao...
typisk meg... |
|
--
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |