Hylle anlegg i skala TT |
Post Reply |
Author | |
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 mars 2007 at 21:25 |
Hei! Eg planlegg å bygge eit hylle-anlegg over senga på rommet mitt i skala TT. Det eg lurer på er om det er nokon som har nokon tips angåande hylleanlegg. Eg ynskjer å ha ein stasjon og eit sagbruk på anlegget til å byrje med. Førebiletet vil være DDR i epoke 3-4. Skinne-materialet blir høgst sannsynleg Tillig modelgleis. Tips? Ting eg ikkje har tenkt på? MVH Bjørnar Berge |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Skal det være en rundbane? Når du skriver hylleanlegg tenker jeg ihvertfall på anlegg litt mer i rettning du kan se på linken under. Kanskje du kan finne noe inspirasjon her? http://www.newrailwaymodellers.co.uk/shelf-layout.htm Edited by Roger - 21 mars 2007 at 22:53 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vel i mine tankar skal det være eit punkt til punkt anlegg.
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg har oppdatert linken, da den ikke var direkte "linkbar".
På linken finner du konseptet punkt-til-punkt, hvor det ene punktet er en endestasjon og det andre er en skjult skyggestasjon som representerer omverden. På denne måten ivaretar man realismen på den måte at man ikke kan se hvor langt, eller egentlig kort, det er til neste stasjon langs linjen.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
whosho
Nykommer Joined: 16 januar 2006 Location: Poland Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ,
Du kan også se på dette linken Link 1 Link 2 (siden min) Jeg tenker at TT er mer populart i Polen enn i Norge. Så hvis du kan engelsk (eller polsk )vi vil gjerne hjlepe deg hit. |
|
www.GrabieStare.prv.pl
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |