Endelig - første nummer av ModelRailroadHobbyist |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 januar 2009 at 20:01 |
Endelig er ventetida over.
Joe Fugate har sluppet første nummer av sitt mediaZine model-railroad-hobbyist Fram til 25.januar er det bare tilgjengelig for "abonnenter", men det er gratis å abonnere så det burde ikke være noe problem. Etter en kjapp titt, synes jeg det er mye interessant der, mest for oss som bygger amerikansk, men jeg vil tro det er mye nyttig for andre, bl.a artikler om spor og smalspor. |
|
Occam_dk
Nykommer Joined: 25 juni 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jo mere tid jeg bruger på det nye blad og på deres hjemmeside, jo mere imponeret bliver jeg!
Jeg har gjort mig lidt tanker om det, og anmeldt bladet her: http://www.mj-blog.dk/2009/01/nyt-blad-om-modeltog/ Edited by Occam_dk - 18 januar 2009 at 01:24 |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Det nye bladet er av utrolig god kvalitet! Bildene er også en inspirasjonskilde av de skjeldene! At folk lager slike ting gratis kan ikke være noe annet enn fantastisk!
MVH, Tom
|
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |