Great Model Railroads 2009 |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 november 2008 at 15:45 |
Nå har den kommet! For meg er denne spesialutgvaen av Model Railroader årets MJ-høydepunkt hva litteratur angår. Her får man presentert 11 anlegg med sporplan og masse gode bilder til inspirasjon, og mengden reklame er betydelig mindre enn i vanlige nummer av MR.
Artig var det også at jeg fant bladet i hyllene på min lokale Narvesen-sjappe på Vikhammer Senteret - ikke akkurat verdens navle. Prisen er kanskje litt stiv (149) for 122 sider, men er verdt det. Edited by ses - 17 november 2008 at 15:46 |
|
Svein S
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Litt stiv pris ja tatt i betraktning at den kan bestilles direkte for 10,5$ inklusive frakt. Det skulle vel bli noe slikt som 75 kroner, eller halve prisen...
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Stein
Medlem i MJF Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vil anbefale alle som leser Model railroader å gå inn på nettsidene deres og skaffe et abbonnement. Tror jeg betalte $140 for tre år. Det vil si ca 1000 kr for 36 blad, eller 27 kroner stykket levert hjem i postkassa. Tør ikke tenke på avansen Narvesen har på utenlandske blader :-(
|
|
NSB H0 frem til 1970 + GVB
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda. Det er sikkert lurt det så isolert økonomisk sett.
Men jeg synes nå det er litt ok at man kan finne MR i hyllene på lokale utsalgssteder også. Det er en slags reklame eller synliggjøring av hobbyen det også, og hvis ingen kjøper disse bladene fordi vi abonnerer i stedet, så blir det også borte fra hyllene etter en stund. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |