onkel skrue |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 august 2009 at 09:43 |
vet ikke om dette er aktuelt å ha på et mj-anlegg men jeg synes det hvertfal var en fin modell http://www.flickr.com/photos/matsgull/sets/72157602185120037/
|
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei den fikk jeg lyst på...
Det som igrunn er morsomt med modelljernbane er å sette i stand helt umulige scener tatt herfra og derfra så folk som beundrer anlegget en vakker dag kan si <Oi! Neimen det der har jeg jo sett før jo!> |
|
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pengebingen skal være et overkommelig prosjekt. Det er en fin, kvadratisk boks og detaljerte blue-prints av den er laget allerede! Don Rosa tegnet nemlig en serie der B-gjengen sporet opp arkitekten bak pengebingen. De fant tegningene (som vises over en dobbeltside i bladet) og kunne dermed bryte seg inn i pengebingen gjennom alle tenkelige bakveier.
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |