Nylonslange for Airbrush |
Post Reply |
Author | |
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 desember 2009 at 16:31 |
Hei !
Er det noen som vet hvor man kan kjøpe nylonslange til bruk til airbrush i forbindelse med kompressor ? Helst butikk i Oslo....
Har sjekket steder som Clas Ohlson, Biltema, diverse hjemmesider osv. , men klarer ikke finne det.
Finner flere andre typer plastslanger....
Har sett på videoer på Youtube at det finnes.
Håper noen kan hjelpe meg ??
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Hvilken slange er det du er på jakt etter ? Er det den som går til selve airbrushen ? Se http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134361557
eller er det den som skal fra kompressoren ?
Vær OBS på at ikke alle niplene passer til hverandre... Clas Ohslon og Biltema passer ikke nødvendigvis til hverandre selv om de ser veldige like ut..
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei !
Det er slangen som skal til airbrushen.
I dag har jeg en slange fra kompressoren til vannutskilleren, slik som den blå du viser.
Slangen jeg er ute etter skal gå fra utskilleren til airbrushen, og skal erstatte den sorte du viser.
Her ser du en videsnutt som viser bruk av denne spesifikke slangetypen:
Håper noe kan fortelle meg om noen som selger denne slangen, ser ut til å fungere bedre enne de tynne sorte plastslangene som bl.a. jeg har på airbrushen.
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Da skjønner jeg bedre.
Her har du en type http://shop.smallsize.no/product_info.php?cPath=149&products_id=6758&osCsid=53596bfdff19f2c31c197e40dbeec1f4
Du kan jo også kontakte http://www.airbrush.no/
Det er jo mulig at noe av det du finner her også kan brukes.
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
LokoJon
Post Options
Thanks(0)
|
Hei igjen !
Jeg har sjekket alle typer slanger hos Clas"ern, Biltema, SmallSize, Airbrush.no osv osv....
Alle har en plastslange som naturligvis kan brukes, men.....nylon......
Jeg er ute etter en nylon-slange, slik som gjerne sitter ytterst på fotballpumper som er tøyelige.
Det er ikke en ren plastslange, det er altså en type vevd nylonslange med en gummislange innerst.
Fortsatt: noen som har tips om et sted i Oslo hvor dette selges.....?
|
|
Hilsen fra
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
TESS har det meste innen slanger og overganger,de burde ha det du leter etter...
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |