ekstra vekt |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 desember 2009 at 23:34 |
Jeg prøver å finne blyplater som jeg kan bruke til nedvekting av vogner og lok. Vet noen hvor slike plater er å skaffe til en rimelig penge???
|
|
DagfinRognstad
Medlem i MJF Joined: 12 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, jeg vet om et utmerket sted... ta deg en tur innom - har masse plate liggende....
|
|
Dagfinn Rognstad
|
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Gå innom et dekkverksted og få/kjøp noen blylodd for avballansering av hjul/felger. Finnes i diverse størrelser, med lim på baksiden, ypperlig for vårt bruk. |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
grinda
Fremo og MjF medlem Joined: 24 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 54 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke så lett å få fatt i slike plater lenger, i alle fall ikke nye. Men avbalanseringslodd for buss og lastebil får fortsatt lov til å bruke bly. Privatbiler har ikke lov å sette på nye blyvekter. Tror det er lett å få noen brukte vekter hvis du er innom en dekk-senter. Erik |
|
Hilsen
Erik K |
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du det på jobben eller hjemme? Kanskje jeg kan ta meg en tur til uka. Mye skal du ha?
|
|
DagfinRognstad
Medlem i MJF Joined: 12 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har dem hjemme - slå på tråden, er stort sett tilstede - kan evt klippe av til deg og ta med i klubben. Skal innom Hobbytrain i morgen etter jobb, lurer kanskje på om de har en eske eller to til meg liggende ...
|
|
Dagfinn Rognstad
|
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
skal dit jeg også tenker jeg meg, har en fin pakke med nummer 433 som venter |
|
DagfinRognstad
Post Options
Thanks(0)
|
jøss, får du nummererte pakker også du??
|
|
Dagfinn Rognstad
|
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
jepp, så det ble en 26 og ikke 31 maskinen som vi snakket om. Hvis du skal til hobbytrain rundt 16 tiden, om du evt kunne tatt med litt bly??
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Forsøk en jernvareforhandler. Utrolig hva de har på lager.
|
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
DagfinRognstad
Post Options
Thanks(0)
|
Jamen kjære vene da, folkens - blyplatene er trygt på plass i kokkens sekk...
|
|
Dagfinn Rognstad
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |