Dekoder i Lima lok |
Post Reply |
Author | |
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 desember 2007 at 09:13 |
Dette er det muligens skrevet mye om tidligere, men trenger litt hjelp til å lete...
Jeg skal sette inn dekoder i et gamelt Lima lok. Er helt fersk på dette med digital. (Hentet Digtrax Zephyr settet på posten i går) Det ligger innpakket under juletreet. Kikket litt oppi pakken før jeg la den under, og det var ganske bra forklart på engelsk hvordan man gjør dette. Men finnes det noen guide, helst på norsk med bilder, her på forumet? Eller andre steder? |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du finner noe i gamle postinger her på forumet, f.eks.
http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=505 |
|
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Liten feil i linken din, men fungerte når jeg tok klipp og lim. Tror nok jeg får det til, hvis ikke regner jeg med at jeg finner noen kyndige personer i Stavanger Modelljernbaneklubb som kan assistere meg litt. Har fått mye gode råd derfra. Burde kanskje snart meldt meg inn i klubben og gitt noe tilbake? |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Javisst, ser det nå... Synes forumet var lettere tidligere, uten så mange hjelpvinduer som vil "poppe opp" bare man skal legge inn en link, endre skriftstørrelse e.l. http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=505 Nå skulle ting være OK... |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vil du legge inn en link er det bare å kopiere linkadressen rett inn i innlegget uten å gjøre noe mer med den. Det har jeg gjort her:
Du trenger ikke gå veien via symbolet for hyperlink som ligger over skriveboksen når du skriver innlegg.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |