Noen som kan fortelle meg hva noe av dette er? |
Post Reply |
Author | |
LenaCecilie
Nykommer Joined: 10 juli 2012 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 juli 2012 at 01:57 |
Heisann
Er det noen her som kan fortelle meg noe om disse, eller eventuelt vet hvor jeg kan henvende meg? På forhånd takk! |
|
Herman
Medlem i MJF Joined: 05 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja.
Det hadde hjulpet å vite hva du ønsker å vite. Det er en samling av modelljernbanelokomotiv og vogner i et vitrineskap. Men det visste du vel... Det er mye materiell med amerikansk og tysk forbilde, og noen få vogner med dansk forbilde. Siden du viser et slikt bilde her er det nærliggende å tro at det er på sin plass å kondolere, og at du ønsker å vite hvor mye samlingen kan være verd. Men det kan være mye annet som ligger bak. Jeg kan ikke umiddelbart se noen enheter som slår meg som spesielt verdifulle, hvilket vil si at det er en sammenheng mellom hvor mye arbeid du vil legge i et salg, og hvor mye penger du kan få. Edited by Herman - 10 juli 2012 at 03:32 |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
En liste over hva du har hjelper. Ta ut hver enhet og se om det står noe firmanavn o.l. Ev sjekke om det finnes tomme esker. Hvis du ønsker å selge det, så er en liste veldig kjekt. Kanskje bor det en mj-er i nærheten som kan hjelpe deg.
Ev ta bilde av hver enkelt enhet og legge ut. |
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |