Flere "Mobile Stationere" på ett Marklinanlegg? |
Post Reply |
Author | |
Mr. Karlsen
Veteran Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 august 2009 at 19:34 |
Hei!
Er det mulig å benytte seg av flere Mobile Stationere på et marklinanlegg? Selv har jeg en Mobile Station, men en jævla dum ting med disse er at det er en begrensing på 10 lok i disse. Derfor må jeg slette et lok og installere et nytt hver gang jeg bytter om.
Mvh. Ståle
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
---
Edited by KjellAn - 26 januar 2013 at 10:43 |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Mr. Karlsen
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar! Da tror jeg at det blir å slette og registere lokadresser på meg i noen år framover, det får bare gå..
Så det er mulig å koble til en mobile station i den tredje kontakta i skinna, dette har jeg lurt på lenge. Det blir vel ikke plass til flere lok enn 10 uansett?
|
|
Hans Kr.
Viderekommen Joined: 14 februar 2009 Location: Spain Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
Riktig.
Du kan koble til 2 Mobil Station, men kun kjøre opp til 10 lokomotiver, eller andre enheter. Nr 2 blir bare en "slave" som styrer de samme enhetene. |
|
Hans Kr.
Märklin HO C, delevis digitalt. |
|
Mr. Karlsen
Post Options
Thanks(0)
|
Takk, så utrolig kjedelig gjort av Marklin!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |