Egen stasjonskjerm |
Post Reply |
Author | |
Småen
Medlem i MJF Joined: 05 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 november 2012 at 22:22 |
Hei.
Fant denne kule "tingen" på Jernbaneverket sin side. Du kan oprette din egen stasjonskjerm (skjerm med togtider på stasjonene) som du kan ha i ditt eget hjem. Den var oprettet for bedrifter, men kan brukes av alle. Prøv den Mvh. Marius
|
|
stigne
Viderekommen Joined: 12 desember 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Det var en artig sak
|
|
Stig R Nekstad
Midsund Roco,multiZENTRALEpro, TrainController silver, TrainProgrammer,+4DSound mm |
|
Småen
Medlem i MJF Joined: 05 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nyttig også.
Sjekket den når jeg kom hjem. "Merknader: Kun fremmerste sett åpent" (eller noe lignende). Dvs, ett dobbeltsett, på Jærbanen! Dette er sjeldent, siden stajonene er for små for dobbeltsett. Så jeg fikk takk noen (199(!)) av det og når jeg ventet. Bildene ble tatt med godsterminalen (så det ble noen bilder av den også). -Marius
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |