MJ på Facebook |
Post Reply |
Author | |
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 16 mars 2013 at 09:57 |
Facebook har etterhvert blitt en kjemperesurs for deling av mer enn bare hva folk har spist til middag og hvilken bensinstasjon de stoppet på for å pisse...
Det finnes en rekke sider man kan følge med modelljernbane som tema. Så jeg tenkte vi kunne lage en tråd her med tips om gode sider. En av grunnene til at dette blomstrer på facebook vil jeg tro er at dette er en plattform som er utrolig enkel å bruke og dele bilder på når man først er der allikevel. F.eks den norske gruppen Modelljernbane Foto har mange aktive bidragsytere med bilder som ikke blir vist her på MJF-forumet. En av mine favoritter kjenner vi fra MJ-bladet. Troels Kirk deler stadig bilder fra sitt fantastiske anlegg her. The coast line RR page Og i all beskjedenhet har jeg laget en egen side på facebook som vil bli mer som en blogg i forhold til den vanlige hjemmesiden min. Mvh Heine |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har såvidt begynt på min egen platelayer side for en tid tilbake. https://www.facebook.com/pages/PlateLayer/441557842559024?ref=hl
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min hagejernbane har fått sin egen side på facebook: |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
TMJK legger opp selv de mest ubetydelige fremskritt på FaceBook:
TMJK på FaceBook |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Indre Stambane er også på Facebook
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og Mjk-Mjøsbyene(LAMB) sin mj-gruppe http://www.facebook.com/MjkMjosbyene Vi holder på å bygge. Noe av det vi holder på med blir å se på messa på Jevnaker i april
|
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |