Jeco X2 |
Post Reply |
Author | |
dibe
Medlem i MJF Joined: 11 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 januar 2013 at 22:55 |
Hei
Jeg har en Jeco X 2000 med Zimo MX631C Decoder. På denne er fullyset styrt av F0, nærlyset F1 og F2, og baklys F3 og F4. (F0 er retningstyrt, F1-F4 er ikke retningstyrt) Jeg ønsker å få nærlyset og baklyset på F0, retningstyrt. Og fullyset på F1, retningstyrt. Itilegg skal oxo baklyset blinke, det har jeg klart med CV 117 og CV 118, men vet ikke om dette er rett? Er det noen som har erfaring med dette, ønsker jeg tips. Det er litt klønete skrevet, men er det noe som er uklart skal jeg forklare så godt jeg kan. MVH BD
|
|
jonas_sth
Viderekommen Joined: 27 desember 2010 Location: Sverige Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denna PDF med CV från mitt loks MX644C kanske kan hjälpa dig.
Detta är från original inställningarna förutom adressen som blivit 82. JECO X2 med hytt & vagnsbelysning Edited by jonas_sth - 14 januar 2013 at 09:24 |
|
dibe
Medlem i MJF Joined: 11 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tusentakk dette var nyttig
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |