Lokmaus R2 |
Post Reply |
Author | |
SkalstadPhotos
Nykommer Joined: 01 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 november 2013 at 08:40 |
Jeg får errorkode E7 på min Lokmaus R2 til modelljernbanen.
Noen som kan hjelpe meg med dette? Må jeg kjøpe ny?
|
|
SkalstadPhotos, hobbyfotograf for alle.
For bestilling av bilder, ta kontakt :) lskalstad96@gmail.com eller 0901skla1@skole.vfk.no |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Har du sett beskrivelsen i manualen for denne feilmeldingen ? Der står det en beskrivelse av denne feilen og hva du kan prøve å gjøre for å rette feilen. |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
SkalstadPhotos
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, men forstod ikke helt hva den mente ..
|
|
For bestilling av bilder, ta kontakt :) lskalstad96@gmail.com eller 0901skla1@skole.vfk.no |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Hver enhet som kobles til sentralenheten har en intern enhetsadresse. Meldingen indikerer at du har to enheter med samme enhetsadresse. Prøv å følge oppskriften som er angitt. Om du har flere enheter - muser- tilkoblet kan bare være en på Master inngangen. |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
SkalstadPhotos
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kobler bare en inn på master inngangen, men får fremdeles opp E7 ..
|
|
|
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Prøv å låne en annen håndkontroll for å de om det er den eller sentralenheten som svikter |
|
Jarle H Hansen
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg googlet litt og fant en tråd (tysk) som omhandler lignende problem, der var årsaken feil på kabelen. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |